Бех-Романчук вказала на єдину спортсменку з легкої атлетики, яка отримує дохід від реклами. Хто ж це?
Українська легкоатлетка Марина Бех-Романчук поділилася своїми думками щодо можливостей заробітку через рекламні інтеграції. Вона зазначила, що серед спортсменок лише Ярослава Магучіх має значну популярність у цій сфері.
Коли мова йде про рекламні угоди, вони дійсно можуть бути прибутковими. Щодо інтеграцій у соціальних мережах, то вони складають приблизно 25-30% мого загального доходу. Однак варто зазначити, що популярність спортсменів в Україні не така висока, як хотілося б.
На цей момент єдина українська спортсменка, яка має успішні рекламні інтеграції завдяки своїй популярності, — це Ярослава Магучіх. Особливо після її виступу на Олімпійських іграх та встановлення світового рекорду. Вона активно залучена до численних проєктів, адже її ім'я є впізнаваним, — зазначила Марина.
Ярославу Магучіх визнали найвидатнішою легкоатлеткою року в Європі. Раніше Ольга Саладуха розкрила секрети успіху Ярослави Магучіх.